Mister Moerp

TLD - Stalker Hardcore PLUS Mode - Selfmade ;-)

Recommended Posts

German Version below

Hello funny People from all over the World,

some of you might know me already but most do not i guess. :lol:

I'm a small Let's Player from Germany who plays TLD for over a year almost permanently and because of my viewers wishes i started to stream my Gameplay around this great Game! :)

Recently i started to to try to get all the achievements in the Game (Steam) and i said to myself: "You can get all the Achievements in alle 3 Difficulties and because Stalker Mode is really hard lmost no one would try to get some Achievments in this Game Mode. But can i get the Achievement "Pacifist" on Stalker? Moreover cann i make it and make the Gameplay for me harder than intended?" :mrgreen:

I guess i made it! Let me Introduce to you the Character i played an my Last stream (i give all my Characters names that i play in TLD and some quirks i try to play out just for fun). Torben-Malte is a guy who used to be member of Greenpeace and PETA but got kicked out of both organisations because he used to be "to extreme" for them. :lol:

He is absolutly pacifistic and would never ever do harm to a living animal (no Rifle and no Bow is allowd not even defending against a wolf melee attack during gameplay). Moreover he apologizes and thanks natur, forrest etc. when taking wood from out of the nature because... its his thing. :ugeek:

In the last Stream (see Youtube for the Recording) i tried to get the get the Achievement with this self-imposed difficulties and tried to survive at least 25 days without killing any animal and dont touching a gun or bow. Was i able to make it? Wanna know? Just watch! :)

Note: Do not wonder. The Stream was in german. ;)

I hope you enjoy it anyway. :)

Video-Link: https://youtu.be/n55zRhv9qto

__________

Hallo ihr lustigen Menschen da draußen,

der eine oder andere kennt mich vielleicht, aber die meisten vermutlich eher nicht. :lol:

Ich bin Mister Moerp, ein kleiner Youtuber aus Deutschland der schon seit über einem Jahr nahezu ohne Pause Videos zu TLD bringt und großen Spass an diesem tollen Spiel hat! :)

Kürzlich habe ich auch angefangen zu streamen. Einige meiner Zuschauer hatten den Wunsch dazu geäußert und natürlich wollte ich ihnen diesen nicht ausschlagen. Darüber hinaus hatte ich angefangen auf Achievement-Jagd zu gehen und fing extra für die beiden Achievements "Pazifist" und "Lautloser Jäger" ein neues Spiel an, dass ich stremte.

Wie ihr wisst kann man jedes der Achievements auf allen drei Schwierigkeitsgraden schaffen. Aber ich wollte es mir nicht so einfach machen und sagte mir, dass es auf jeden Fall der "Schleicher-Modus" sein muss. Und weil ich das dann immernoch nicht für ausreichend spannend empfand (die Leute wollen schließlich was erleben wenn sie sich schon die Zeit nehmen und mir beim daddeln zuzuschauen) dachte ich mir ich erfinde den "Schleicher Hardcore PLUS - Modus". Dazu erfand ich eine fiktive Person die ich Torben-Malte nannte. Torben-Malte is ein "alternativer Öko" der Mitglied bei PETA und Greenpeace gewesen war, bis diese ihn rauswarfen, weil er ihnen "zu extrem" war. Nähere Infos dazu erzähle ich in der Aufnahme des Streams. ;)

Torben-Malte ist ein naturliebender und lebensverehrender Pazifist der keiner Fliege was zuleide tun kann. Aus diesem Grund verabscheut er Waffen und wird unter keinen Umständen ein Gewehr und nicht mal einen Bogen anpacken um dait zu schießen! Darüber hinaus ist er so irre, dass er sich auch gegen Tierangriffe, wenn diese ihn erwischen nicht aktiv verteidigen wird. Lediglich Fackel werfen und schwingen und weglaufen sind ihm gestattet. :ugeek:

Kann ich es so schaffen 25 bzw. 50 Tage für die Achievements "Pazifist" und "Lautloser Jäger" zu überleben?

Falls es euch interessiert seid ihr herzlich eingeladen die Aufzeichnung meines Streams vom 15.11.2015 anzuschauen! 8-)

Video-Link: https://youtu.be/n55zRhv9qto

Share this post


Link to post
Share on other sites

...so dann bezahl ich mal meine Wettschulden an Pausenclows von deinen Stream. :D

... so then I pay out my gambling debts to Pausenclows from your stream.

Hier die Krone aus Därmen für den Wettgewinner:

Here the crown of gut for the betting winners:

S5ui0rE.png

HWbIziO.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now