The Long Dark versie 1.37 [39488]


Luciën

Recommended Posts

Beste eilanders,

Zojuist is een nieuwe versie van The Long Dark vrijgegeven, versie 1.37 [39488]. Hierin verhelpen we twee problemen die naar voren kwamen nadat we eerder deze week een tussenversie vrijgaven. Als je na het installeren van de vorige versie een aantal van je spullen bent kwijtgeraakt, vind je ze nu aan je voeten zodra (opnieuw) een gebouw of regio betreedt.

Hieronder kun je de korte, maar volledige lijst met wijzigingen lezen.

LIJST MET WIJZIGINGEN v1.37 [39488]

*[OVERAL] Een probleem verholpen waarbij jachtgeweren weer op hun oude locatie terechtkwamen zodra de speler een gebouw of gebied verliet
*[OVERAL] De fout verholpen waardoor sommige laden, keukenkastjes en andere houders niet te openen waren

Link to comment
Share on other sites

Ik heb via Steam al een blik mogen werpen op deze versie (inclusief de wijzigingen in versie 1.36). Het valt me op dat ik breekijzers niet dichter naast elkaar kan plaatsen. Dat mag misschien futiel zijn, maar ik had verwacht dat virtueel ruimtegebruik ook voor breekijzers zou gelden.

Zijn er hamsters onder jullie die ook geprobeerd hebben om hun voedselvoorraad beter te ordenen na het vrijgeven van deze versie? Wat zijn jullie ervaringen?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.